czwartek, 16 grudnia 2010

Panzer IV H 12HJ Normandia (szybki świąteczny projekt)

Prace nad  LVPT odłożyłem na kilka miesięcy.  Z tego powodu wpadłem na pomysł szybkiego świątecznego projektu. Wykorzystuje zestaw Dragona z gotowym zimmeritem. Model w założeniu miał być zbudowany prosto z pudła i tak się stało. Zdecydowałem się jednak na waloryzację za pomocą tego co miałem w magazynku modelarskim, Dodatkowo przeróbki te miały zająć mi jak najmniej czasu, a jednocześnie efekt po pomalowaniu ma być jak najlepszy. Docelowo model stanie na małej podstawce, a czołg będzie zamaskowany gałęziami. Tak naprawdę to zieleń będzie głównym bohaterem


Sam czołg wymaga jeszcze kilku poprawek szlifierskich. Duże zdjęcia obnażają tego typu błędy.
To działania standardowe i kosmetyczne, także plan na jutro - nałożenie podkładu, powinien zostać zrealizowany. Model  przygotowałem pod podkład z surafacera. malować go będę w takich segmentach.

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie obraz tego pięknego Panzer, i iść z diorama !

    http://www.wix.com/plasticmodelhobby/plasticmodelhobby

    http://plasticmodelhobby.over-blog.com/

    OdpowiedzUsuń